2012年9月24日星期一

上星期三其實已開始feel到有d鼻水作感冒,但食左對上一次醫生開左食剩嘅藥,又好似冇乜事,所以就冇睇醫生。

點知之後幾日反反覆覆,時好時壞,但諗住繼續keep住食藥應該會慢慢好,星期六果日去整月餅直頭好似冇晒事,開籠雀咁,點知一踏入禮拜日就出事。

今朝一起身已知唔對路,成身熱辣辣,小v一摸我額頭就同我講我發燒,今日邊度都唔駛去,除左發燒,仲有一樣嘢係攪到我好辛苦的,就係個喉嚨前所未有咁痛,吞口水都痛,更唔好講食嘢,唯有向現實低頭,死去睇醫生。

結果阿醫生照完我喉嚨,少有地畀番鏡我自己照,我自己一睇都嚇左一跳,好嘔心,爛晒咁,醫生話我扁桃線發炎,所以爛晒,叫我要帶番口罩,因為扁桃線發炎係可以傳染的,食藥食抗生素好好休息一日,唉,又少左一日做嘢了。

沒有留言:

發佈留言