識得我嘅好多朋友都知,我有一對煮嘢食可以煮到出神入化,直頭可以開舖做生意嘅雙親,佢地真係好利害,我可以講係去到神級領域,有我嘅朋友食完佢地嘅手勢,曾開聲話如果呢d食物唔能夠俾到廣大嘅香港市民品嘗係對於廣大市民嘅一種損失,話只要我雙親同意,佢打本開舖,我老豆阿媽做大廚開私房菜...我果陣的確有同佢地提議過,但佢地以年時以高為由turn down咗...所以呢樣嘢我都冇提幾年。
直到尋晚,佢地再次因為人地請佢地去出面食泰菜,食完個泰式柚子沙律番來又心有不甘覺得如果佢地整一定好食好多,於是又照住個沙律,自己記低要咩材料,再加入佢地嘅思維,首次在自己屋企整左個泰式柚子沙律,我食完次後,又令我對於一定要跟佢地學番整幾味呢樣嘢再次有番個念頭。
昨晚的柚子沙律
再自創這個泰式蝦干沙律
過往佢地亦都自家製很多菜式,都係以我地最喜愛嘅口味為主。
泰式冬陰公,對於佢地來講是小兒科
四川的麻辣土豆絲,麻辣手撕雞,涼伴雞絲粉皮,
我地外賣畀佢地食話好食,佢地食過一次就話呢d唔難,
可以自家製,服!
麻辣涼伴粉皮
呢d潮州凍蟹,炒蜆對於身為潮州人黎講,easy job!
以下呢個我更加可以用恐佈來形容我老豆,就係大中華其中一樣最出名嘅名菜-臘味煲仔飯,我帶佢去食一次...佢話呢個好食,但自己整一d都唔難,話過幾日整畀我食,過左幾日,我見到實物,再加埋品嘗過,我話同大中華果個唔同,係好食過佢!多料過佢!
上圖呢個就係我地去大中華嘅時候留影的
呢個就係出自我老豆的....我睇相就唔識分啦....
所以話,咁好嘅烹飪技術,我係咪一定要的起心肝認認真真去學,而得以流傳呢...
沒有留言:
發佈留言