2012年9月28日星期五

烹飪

如果話寫番Blog係我得個講字,一直好想實行但一直因為個懶字一直在拖,如今終於都能成事,有另一樣嘢我更加講足10年,一直好想做,但一直都冇做到的,呢樣就係...跟我老豆阿媽學整番幾味。

識得我嘅好多朋友都知,我有一對煮嘢食可以煮到出神入化,直頭可以開舖做生意嘅雙親,佢地真係好利害,我可以講係去到神級領域,有我嘅朋友食完佢地嘅手勢,曾開聲話如果呢d食物唔能夠俾到廣大嘅香港市民品嘗係對於廣大市民嘅一種損失,話只要我雙親同意,佢打本開舖,我老豆阿媽做大廚開私房菜...我果陣的確有同佢地提議過,但佢地以年時以高為由turn down咗...所以呢樣嘢我都冇提幾年。

直到尋晚,佢地再次因為人地請佢地去出面食泰菜,食完個泰式柚子沙律番來又心有不甘覺得如果佢地整一定好食好多,於是又照住個沙律,自己記低要咩材料,再加入佢地嘅思維,首次在自己屋企整左個泰式柚子沙律,我食完次後,又令我對於一定要跟佢地學番整幾味呢樣嘢再次有番個念頭。

昨晚的柚子沙律

再自創這個泰式蝦干沙律

過往佢地亦都自家製很多菜式,都係以我地最喜愛嘅口味為主。

泰式冬陰公,對於佢地來講是小兒科

四川的麻辣土豆絲,麻辣手撕雞,涼伴雞絲粉皮,
我地外賣畀佢地食話好食,佢地食過一次就話呢d唔難,
可以自家製,服!

麻辣涼伴粉皮

呢d潮州凍蟹,炒蜆對於身為潮州人黎講,easy job!

以下呢個我更加可以用恐佈來形容我老豆,就係大中華其中一樣最出名嘅名菜-臘味煲仔飯,我帶佢去食一次...佢話呢個好食,但自己整一d都唔難,話過幾日整畀我食,過左幾日,我見到實物,再加埋品嘗過,我話同大中華果個唔同,係好食過佢!多料過佢!

上圖呢個就係我地去大中華嘅時候留影的

呢個就係出自我老豆的....我睇相就唔識分啦....

所以話,咁好嘅烹飪技術,我係咪一定要的起心肝認認真真去學,而得以流傳呢...


2012年9月25日星期二

[TF玩評] Transformers Prime - Weaponizer Bumblebee

數數手指,以故事版本的來計算,如果Movie版本中的Bumblebee是本人收藏數量最多的話,那麼TFP中的Bumblebee就應該僅次於Movie了。

由我第一隻入手的FE Deluxe Bumblebee,到今次以TFP來計算,體積最大的Weaponizer Bumblebee,原來已是第9隻。

到手後第一個感覺,不太好...原因有二,1。顏色和質料上確實膠了一點。2。友人同時有另一Weaponizer OP在手,把玩一下Weaponizer的部份,確實的,OP那個Weaponizer造出來的效果真的是強很多...但奈何本人是BBB死忠,出得怎樣也好也要橕。說不定開盒把玩一下又會是另一感覺呢...

好!開箱!

Robot Mode


如果與之前出的Deluxe Class相比,不論是FE版本或是RID版本,人形我個人覺得最合比例的 (這個我想是必要的吧,起碼SIZE是那麼多隻當中最大的)但也有缺點,就是腰部不能轉動....擺起姿勢會有一定限制...

Front View (Normal Situation)


Front View (Weapon Activate)


Side View (Left)


Side View (Right)


Back View


雖然我沒有Weaponizer OP,但之前看過Preview,知道OP有一個非常嚴重的問題,就是腿部嚴重偷膠,Bumblebee來說似乎就沒有這方面的問題了

再來一些照片吧


武器來說...好像比例上細了點...因為都集中在Weaponizer系統吧:(


Car Mode (Normal Situation)

Side View


車形不錯...但車門欠缺了車窗有點遺憾...而且手槍為了將就Weaponizer只能放到車尾...

Front View


Car Mode (Weaponizer Activate)

Side View


Front View


最後來幾張與其他Class和款式的比較圖吧

Robot Mode (With FE Deluxe, AM-02 & Legion)



Car Mode (With RID Deluxe & Legion)


Thanks for Watching

2012年9月24日星期一

上星期三其實已開始feel到有d鼻水作感冒,但食左對上一次醫生開左食剩嘅藥,又好似冇乜事,所以就冇睇醫生。

點知之後幾日反反覆覆,時好時壞,但諗住繼續keep住食藥應該會慢慢好,星期六果日去整月餅直頭好似冇晒事,開籠雀咁,點知一踏入禮拜日就出事。

今朝一起身已知唔對路,成身熱辣辣,小v一摸我額頭就同我講我發燒,今日邊度都唔駛去,除左發燒,仲有一樣嘢係攪到我好辛苦的,就係個喉嚨前所未有咁痛,吞口水都痛,更唔好講食嘢,唯有向現實低頭,死去睇醫生。

結果阿醫生照完我喉嚨,少有地畀番鏡我自己照,我自己一睇都嚇左一跳,好嘔心,爛晒咁,醫生話我扁桃線發炎,所以爛晒,叫我要帶番口罩,因為扁桃線發炎係可以傳染的,食藥食抗生素好好休息一日,唉,又少左一日做嘢了。

玩具就只有玩,不可以是投資?

好多人都覺得玩玩具的人,都很小朋友,很宅,毒男,電車,我卻不認為。

現今很多玩具,由價錢上去睇,已經非一個沒有收入來源嘅小朋友可以負擔,再由玩具嘅結構去睇,現今玩具嘅複雜程度,根本亦非一般小朋友能夠去應付去玩,所以玩具在我眼中,是分為兩類,真正給小朋友玩的,和是給成年人玩的。小弟所收藏嘅當然係後者。

小弟一直對Transformers變形金剛情有獨鍾就眾所週知,玩了"老變"幾年,對於老變那種千變萬化,就如其他人玩扭計骰一樣,都係要用腦去玩的,不然一下子唔小心,啪一聲就化為烏有,呢個亦都係老變吸引到很多成年玩家其中一個重要原因。

正正因為呢個原因,小弟覺得玩"老變"除左玩,其實亦係一種投資。(如果大家屋企仲有校到亞視頻道嘅話早幾個星期嘅金錢世界就有講呢個主題。。。雖然我都知依家都應該冇咩人會睇呢個台。。。)其實用玩具作為投資已經唔係一朝一夕嘅事,如果大家有留意,依家市面上出現咗一d專賣舊玩具嘅舖頭,入面賣嘅講緊好多都係一d大家似曾相識,十幾廿年前大家玩過嘅舊玩具,不過你會發現個價錢比當時所賣的係幾何級數咁上,尤其係連包裝保存良好的,呢D價錢更加可以以10至20倍咁上,好得人驚。

其實投資玩具,和其他投資如股票,基金,樓市一樣,都係要講求眼光,入市出貨時間也要看得準確,不然都係一樣,會變蟹貨,但如果眼光準,隨時一件小小數百元嘅玩具都可以為你賺取一少桶金。

玩具嘅種類款式實在太多,大家熟悉如高達,聖鬥士星矢,甚至係近年hit爆嘅hottoys12吋figure,都係依家很多玩家/收藏家買來自玩or投資嘅選擇,而小弟就喜歡都屬熱門之一嘅Transformers,所以也只有對佢有足夠嘅投資研究。

至於純作投資,有邊d款式會身價暴漲,呢d真係純粹講個人眼光同感覺,好難一概而論,但早幾個月前,我同一班"老變"同好坐埋一齊傾開就發現左一個現象,呢個現象雖然未得以証實100%每個case都會成功,但我覺得都真係可以值得參考。

我地發覺嘅現象好簡單,只要符合4個條件,果件"老變"就能由最低價入,最高價出貨。
呢4個條件就係:
1. 大而無當-顧名思義,就係件嘢一定要有咁大得咁大,原價亦本身偏貴。
2. 古靈精怪-無論顏色,模,變身,第一眼睇到你覺得完全唔開胃,冇意慾會出手。
3. 被批死貨-其實就係條件2引申出來,覺得冇人會買,最後會淪為死貨。
4. 跳樓價-就係以上3個條件都出現時最終出現嘅結果,當有一日,各大百貨公司/或少本經營之細舖,都用一個前所未有嘅低價(講緊係會以原價低幾倍嘅價錢)去賣。
當以上4個條件都符合之時,亦係出手入貨之時...講多無謂,搵d切切實實嘅例子畀大家參考吓。

呢隻係09年嘅產物,係TF2出過嘅角色破壞者,有睇過當年電影嘅人,我諗如果唔係我話你知呢隻嘢就係佢,好多人都唔會認得,冇錯,呢隻嘢真係出得奇醜,原價冇記錯係過千的,但變死貨之時,$3xx都冇人要,如果當時眼光準,依家執幾個開。
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b23268501
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b23093248

呢隻都係09年嘅產物,都係TF2時嘅歹角麥加登,由於呢隻嘢當時好多人覺得佢隻左手好似小兒麻痺咁而為之卻步,當年舊幾水都係冇人要...依家...
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b23277616

綜合以上觀點,我地都認為現在在市場上以下呢隻都符合4個條件,值得少少地投資一吓,就係佢,龍年特別版終極級柯柏文。
小弟都入左隻黎試水,就即管睇吓以上嘅推論可唔可以令我賺番一筆。

2012年9月22日星期六

新開始

繼幾年前的xanga後, 已沒有真真正正擁有自己的網誌.

其實一直都很想再次寫自己的blog, 但真係無奈一個字"懶", 令這件事一直未能完成.

今天這個晚上, 不知何解, 很想把這件事完成...(起碼至少都要開到個頭^^")

忽然想寫番blog, 沒有什麼原因, 也沒有什麼主題, 可以說想寫什麼就寫什麼, 可以是嚴肅話題, 政治, 家庭, 感情...也可以是無聊的, 純粹相片分享, 更可以是玩具玩評...總之一句講晒就係free!

我只有一個目標, 就是希望這個blog, 不會像之前xanga一樣, 有前冇後.